Photobucket

6 November 2011

Cinta kiteww :O

AKU SAYANGGGGGGGGG KAWWWWWWWWWW BIEEEEEE !
Cinta indah yea kawan , bila2 masa boleh datang then pergi jejaohh :( sekarang aku dah punye cintaa , INSYALLAH kekal sampai bila2 :) Dulu aku sedih2 sebab seorang lelaki neh , hishh kesian akuu ! tapi ape boleh buat dah takde JODOH , dy pon dah ade gerlprenn baru tuh , time tuh pulak aku tengah single , perghh SYAHDU jee rase , bodoh punye jantan ! aku paling benci orang tak geti nak HARGAI orang lain , memang aku rase nak terajang jee orang tuhh ,lepas tuh single lah aku sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 5.8.2011 :) yeahhh . 5.8 baru lah aku jupe cinta tuh balikk , dy datang dengan bunge2 tuhh , Hahahak , nevermine , dy budak baik lah jugak ,aku suke dy , first date , terjumpe kaw dekat pasar malam ken biee , hahak kaw tak pandang aku pon ,hmm sodih jee den :( lepas tuh tiap2 hari kaw nak pandang aku kennn 6__9  , second date kaw jumpe aku depan2 ken bie dekat SUNGAI UDANG , haha malu2 kiteww mase tuh ken , kaw balik jee strait melamar aku , yeahh majuu lee :) , kiteww pon Couple tepat pukol 11 , tapi satu jee aku tak suke perangai kaw , kaw kuat BARAN taww , MERAJOK lebihh dah , sabau jee aku , ade satu hari tuh kaw mintak CLASH dengan aku , then aku try pujok kaw lagi ,tapi kaw kerasssss jee , melalak aku dahh :) gilee kaww , kesian lee sikitt ! pastuh aku berhasil pujok kaww , Hahahar , yeahh kiteww Couple balikk ........ pastuh putus balikkkkkkkk , erkkkkkk -'- sakit jee hati aku , lepas tuh aku malas dah nak pujok kaw , sebab tuh SALAH KAWWWW ! aku saje layan laki bebanyak sume sebab nak sakitken hati kaw jee :) padan mukeee ! Baru kaw nak pujok aku balik ken , sebulan kitew break sebulan jugak aku tapat tengok muke kaw , rinduuu gileeeee taww <3 taktau lee kaw rindu aku kee tak *tapi rase rindu kot sebab ayat kaw macam ******** Hikhiii , then COUPLE balik , lepas neh kalau break lagi sekali , aku pon tatau nak cakap ape dah , tapi INSYAALAH TAK ! DOa2 ken kamii yea guyss , TAPI kaw selalu cakap aku tak sayang kaw , kenape eakk ?? aku sayang kaw Ok , UNDERSTAND ? macam kaw cakap jugak , KAW TOK AKU N AKU TOK KAW , betol betol betol , sayang kaww , jangan sesekali kaw curang ea , JAGE BAIK JELAAA ! Byeeee belovedd :) ponat dahh !

No comments:

Post a Comment