Photobucket

6 November 2011

Bosan nyeee :(

Huh , Bosan laa wehhh :( mane nak pegi neh , asyik ddok umah jee , saru taww . SPM dah nak dekat neh ! aku tak geti2 nak belajau lagi , asyik nak merayap jee , btw aku merayap pon untuk timba ilmu , hihi jeyahh :) kawan2 sume dengan boypwenn masing2 , tapi AKU ????  asyik kena tinggal jee :) kesian ken , tak habis2 dengan koje dy , masak satey lah , potong bawang lah , Hahaha caya lah bie :> boleh jadi suami misali , kaw memey tak kena reject dah ! aku pon tak suke potong bawang neh , semak jee , nanti mesti sedeyyy :) ken ken ? aummm , bosan taktau nak pegi mane , tadi pegi pasar malam , then hujan pon turun , ape boleh buat ? RAHMAT TUHAN KATEKAN :) besok my systa ajak mummy pegi madam king , nak cari SKIRT , jealous akuuuu :O aku nak jugak kakaaaaaaaa ! Ahahhh aku ade cerita , mau dengar ? pasang mate besau2 yea babyy :) Hari tuh ken kiteww pegi DP taw taww , lepas tuh naik lah atas dekat padang , taw tak kitew nampak ape ? Hahahar menakjub ken ! ade seorang gegurl dengan dy punye COUPLE ! couple dy tuh pulak same jantina dengan dy , Ishh geli siakk ! Bukan nak kutok kaw , tapi beragak lah sikit , taw lah dalam dunia neh perempuan lebih up , tapi tak kate pon lelaki semakin hari semakin PUPUS ? kita ade akal sayangg , tuhan beri kiteww akal untuk BERFIKIR yang mane negatif yang mane positif . neh kaw pakai sebat jee , kaw tak geli kee ? lepas tuh boleh lagi main KISSING2 DENGAN TOMBOY tuh ! eeyukkk geli jee ,kalau lah aku ade kuase boleh tumbok orang suke2 hati aku , aku dah tumbok betine tuhh ! myb dy bute kot ken , Haishh dah dah tak bek mengumpat orang laa , Hahar dapat DOSA jee tapi dy dapat PAHALA :) OHEMGEEEE ! Ok kiteww sambong berfacebook , malam kunk cintan2 tulis blog balik , Byeeeee <:

No comments:

Post a Comment